.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین همایش شرکت سازگار ارقام در غرب مازندران
شعبه پیامد رایانه‌ سازگار در چالوس افتتاح شد
نخستین همایش شرکت سازگار ارقام در غرب مازندران، پنجشنبه گذشته توسط «پیامد رایانه‌سازگار» نماینده انحصاری سازگار به منظور معرفی آخرین فناوری‌های روز دنیا در هتل بین‌المللی عرش چالوس برگزار شد.
شعبه پیامد رایانه‌ سازگار در چالوس افتتاح شد

نخستین همایش شرکت سازگار ارقام در غرب مازندران، پنجشنبه گذشته توسط «پیامد رایانه‌سازگار» نماینده انحصاری سازگار به منظور معرفی آخرین فناوری‌های روز دنیا در هتل بین‌المللی عرش چالوس برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فناوران، در این همایش بهروز اصلاحی مدیر مارکیتیگ و ماکان عسگری مسوول بخش نوت‌بوک شرکت سازگار ارقام آخرین فناوری‌های روز دنیا را معرفی کردند. همچنین مدیران سازگار در این همایش از 20 سال زحمات الیاس صادق کوهستانی در شرکت سازگار ارقام قدردانی کردند.

الیاس صادق کوهستانی، مدیرعامل شرکت پیامد ‌رایانه‌ سازگار نیز در این همایش سیاست‌ها و استراتژی‌های و همچنین نوع همکاری، نحوه توزیع، خدمات و تبلیغات پیامد رایانه را تشریح کرد و گفت: شرکت پیامد رایانه تمامی محصولات IT از مادربورد گرفته تا نوت‌بوک، لوازم‌جانبی، مانیتور و پرینتر را در سبد کالای خود دارد و تنها با یک تلفن همه نیاز همکاران را تامین می‌کند و نمايندگان مي‌توانند مدیریت زمان را با شرکت پیامد رایانه سازگار تجربه و کالا را با کمترین زمان ممکن، بهترین قیمت و گارانتی تهیه كنند.

کوهستانی همچنین از افتتاح شعبه چالوس پیامد رایانه به منظور سرویس بهتر در کمترین زمان خبر داد و گفت: این شعبه با مدیریت برادران فخرآرا راه‌اندازی شده است و با نظارت مستقیم شرکت پیامد رایانه اداره می‌شود.

به گفته وی، وظیفه این شعبه بک‌آپ و انبار شرکت پیامد رایانه سازگار در منطقه، ارایه سرویس و تحویل کالا در کمترین زمان ممکن است.

کوهستانی همچنین از برگزاری همایش دیگری برای ارگان‌های دولتی و نيز تبلیغات در منطقه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: به همکارانی که در منطقه غرب مازندران تمرکز بیشتری بر فروش دارند هر سه ماه جوایزی اهدا خواهد شد.

کوهستانی با بیان اینکه شعار پیامد رایانه‌ سازگار مدیریت زمان، رضایتمندی مشتریان و داشتن یک سبد کالای کامل از متنوع‌ ترین و با‌کیفیت‌ترین کالاهای دنیاست، گفت: برنامه آینده شرکت پیامد رایانه سازگار این است که بتواند در کنار سازگار ارقام، سازگار جدیدی در ایران بسازند.

وی افزود: پیرو هماهنگی که از زمان تاسیس پیامد رایانه با هیات مدیره سازگار ارقام شد هر محصول جدید که می‌خواهد توسط شرکت سازگار ارقام در ایران عرضه شود، فقط از کانال پیامد رایانه سازگار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین برند پیامد رایانه فلش و رم VERITECH بوده و دومین آن اپتیکال درایوهای plextor است، گفت: این دو برند در حال حاضر فقط توسط شرکت پیامد رایانه سازگار توزیع می‌شود و امیدواریم در آینده کالاهای جدیدتری به این محصولات در کنار سایر محصولات سازگار اضافه و توزیع شود.

گفتنی است شرکت پیامد رایانه ‌سازگار شریک تجاری شرکت توسن سیستم ارایه کننده لوازم جانبی TSCO است و محصولات این شرکت را با همان قیمت توسن سیستم توزیع می‌کند.

این همایش با مراسم قرعه‌کشی و اهداي جوایز ارزنده پایان یافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.